Friday, 2 March 2012

semua yg terbaik untuk mu...

ya allah,,tabahkan lah hati kakak sepupu yg sye sayang sangat2 ni..x sanggup nak tengok dye menangis mcm nie lg..
she like mcm da putus asa,,brpe kali dye nk kene tipu?pas 2 ribu yg kali ni smp 10 ribu..astagfirullah..
kesiannye dye,,dye mcm da kene pukau,,
akak,,,farah selalu doakan yg terbaik utk akak,farah x suke tgok akak mcm nie,,farah taw akak kuat orangnye..
plezz,,jgn smp bende ni berulang lg keyh..igt,,kite boleh wat baik kat orang tp biar berpada2 ok..
farah anggap akak mcm akak kandung farah sndri,,bkan mcm sepupu lg,,farah syg akak sgt2..thanxx sebab syg kat farah mcm adeq sndri,,thanxx sebab layan farah ++ 
kite sllu share suka duka bersama2..kite sllu nasihat menasihati antre satu sme len..sometime farah da mcm doktor cinta bg akak..hehe..akak..walau ape pon yg terjadi,farah akn selalu ade utk akak..sentiase akan ade tuk kuatkan semangat akak,sentiase menyokong akak ..love u kak bayah..mmmmuuaahh.

No comments:

Post a Comment